Sommar sol och grönska……

   Vilken min,,,,har hon något i kikarn tro. Vårt minsta barnbarn
Ronja. Numera 7 år, stora damen.  Sommarflickan…
 
Ja inte är det ofta man kryper in här men nu så är jag här med några rader.  Som ni hörde förut så är jag på väg att flytta hem till huset i norr, Jag har tagit
 tidigare lagd pension, känner mej så sliten både till kropp och själ så nu försöker jag hitta ett sätt att få ett värdigt liv igen.
 Packningen är klar, flyttbilen går den 4 Juli men då är jag i Viskan på en kusinträff från min mors sida, det skall bli jättekul. Först åker jag till huset för att se hur det ser ut där och ställa iordning det som behövs.
 
Många har tankarna varit om jag gör rätt i detta men jag känner mig lugn inombords, När jag var ute med Blanca och gick igår morse så gick jag och funderade
och gav Åke en tanke att visa mej en fyrklöver om du tycker att jag gör rätt, det gick bara någon sekund så såg jag den, men det var en femklöver, alltså en fyrklöver med bonus, tänk att jag blev så fridfull och glad att det höll i sej hela dagen, jag vet att han nu är med mej, han längtade ju upp han oxå och var lite bedrövad att
han inte skulle komma dit mera. Men han finns där.
 
På måndag åker jag upp och firar midsommar med min lillasyster.
Slutar nu med ett återseende. Var rädd om varandra./Lisen
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar