Sommaren är här, Åke du finns väl här omkring mej?

Hej, Nu har sommaren slagit ut i full blom med regn, Åska, sol och en tropisk värme ibland. Jag älskar verkligen mitt skrutt hus med min trädgård, den rasande ladan och torra gran som måste kapas ner innan den ramlar, ser ut att finnas mycket att bekymra sig över men kommer dag kommer råd. Vilken fridfull plats vi har. Har varit i Borlänge och tagit emot våra ungdomar Beatrice och Malkolm som tagit studenten, de är såå fina våra ungdomar. jag var även kvar på lilla Ronjas första examen, det var nästan så tårarna ville tränga fram, Fint värre.. Roligt var det att vara där nere igen träffa vänner och besöka min arbets plats, ohhh,,, vad jag saknade dem och vad babysarna hade vuxit, från några veckor till nästan ett år. Bea skall jobba i Bönhamn på sin pappas café liksom Maddiz även jobbar där under sommaren, Malle har varit i Södertälje och jobbat. Annars är det Peace and Love för hela slanten för flickorna i Borlänge. Nu förberedes för Marias 50-års fest för fullt, det skall bli roligt, jag bakar Gerd lagar varmrätten och flickorna hjälper till med div andra saker, själv är födelsedagsbarnet i Norge och jobbar fram till 4 dagar före festen. Jag längtes till hon kommer hem. Som du ser så mår jag ganska bra nu, var ner till din grav och gjorde så fint och pratade lite med dig. Nu skall jag förbereda för natten och hoppas att få en bra sömn. Ha det gott alla ni som är in här och tänk på att du är unik, fånga dagen och njut av allt det sköna./ Lisen

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar